Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2009 18:47 - ТАКИВА МИ ТИ РАБОТИ - част 2
Автор: vselenche Категория: Политика   
Прочетен: 3544 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.04.2015 12:55


ИЛИ още нещо към: Що е чалга общество?

imageimageimage
Първо фото – Първанови блянове – 16.01.2009: 
– http://www.dnes.bg/article.php?id=64258 
– http://www.dnes.bg/article.php?id=64460
– http://www.dnes.bg/article.php?id=65422
– http://www.dnes.bg/article.php?id=65374
– http://www.mediapool.bg/show/?storyid=148706
– http://www.mediapool.bg/show/?storyid=148730&srcpos=2
– http://www.mediapool.bg/show/?storyid=148713
Второ фото – Смехът на Станишев – 22.01.2009: 
http://www.dnes.bg/article.php?id=64621&page=1#comments – виж и Форума
Трето фото – Ахмед Доган – след "самоубийството" на Ахмед Емин, 20.11.2008

       Да, не съм сгрешила в част 1, че раздумката по тази тема трябва да започне от Държавата... нагъл палач! 
       За жалост много неща се случиха и случват в Бг напоследък, вкл. и изписаха в интернет пространството (аз съм от четящите в повечето случаи) и ВСЕ СЪЩОТО: Държавата... нагъл палач!
       КОЙ е "чалга обществото" в Бг? Щото в Бг много групи, групички, ама общество дали има и аз вече не знам. Та според мен "чалга обществото" е ВСЕКИ един от НАС колкото и да НЕ ни харесва това!
       Чалгаджията (да ме простят почитателите  на този музикален жанр) няма памет, или по-скоро не иска да помни, осмисля света с търбуха си, т.е. и пие, и яде, и се съвокуплява като за последно, псува де що свари в кварталното кафене - кръчма и така нататък. По шаблон това е съвременният бай Ганьо. И да, и не, защото бай ни Ганьо НЕ е живял по времето на бай Тодор Живков и съответно не е обременен/омърсен душевно от онова време. Знам ли, ако беше жив днес Алеко Константинов, може би щеше да успее да обрисува днешния бай Ганьо, а ние, пречиствайки се, да се засмеем. А може и да не би успял, защото неговият бай Ганьо, образно казано, все пак е здрав човек, или в процес на оздравяване, докато чалгаджията е много болен човек. Той все още НЕ си е намерил лекаря, все го търси, а се среща с гробаря.
       Та в тази връзка, за патологията, имам една огромна МОЛБА към Градоначалника на София, т.е. столицата на Бг:
       – Моля Ви, г-н кмете, г-н Борисов, г-н неформални лидерю на ГЕРБ, хайде започнете първо да мислите и едва после да говорите! Защото, извинявайте, обикновено редът е такъв - първо се мисли, а после се говори. Инак изпадаме всички, вкл. и тези, които Ви недолюбваме, но Ви преглъщаме – ЗАЩОТО търсим брод и знаем, че трябва да намерим изход и, че трябва да има алтернатива за доброто на децата ни – в следната главоблъсканица (разбирай м-а-з-а-л-о), например от днешния ден, 05. 02.09: "Толкова ги мразя комунистите... проблемът у нас е лошият човешки материал, изръси в Чикаго Бойко Борисов", "Пэ си! Аз пръв получих покана от Обама! Не, аз, аз!" (виж и Форума) 
       В крайна сметка, г-н Борисов, за пореден път аз лично разбирам защо ДСБ разговаря публично с Вас/ГЕРБ чрез жокери, например г-н Атанасов в разговор с г-н Цветанов в студиото на "Булевард България"/Re:TV на 14.01.09, като в края на предаването Ви го каза и човешки: Ако аз бях в момента кмет на София, щях да отида лично на площада и да предупредя организаторите на митинга, вкл. хората, че митингът се прекратява (цитирам по памет, но смисълът бе този).
       Та молбата ми е, г-н Борисов, още веднъж да повторя: Първо мислим, после говорим! Няма да Ви падне от това PR-а, а и НЕ е нужно заради PR-а да сте знамето на чалгаджията. Тя и Европа не ще "чалга общество", както и "троянски кон".
       А инак, според мен, извън другото, трябва и да помним, все пак животът НЕ е "Биг Брадър". И аз ти предлагам на теб, който прочетеш тези редове, да започнем оттук: Бг в крак с времето, протестите от 14.01.09! Да започнем "оттук" означава да си кажем: КРАЙ! Това е дъното! По-надолу не отивам, нищо, че дъното е бездънно! И някак си, макар и по нашенски, в балкански вариант (е, малко по ганьовски, не може инак) ще успеем, т.е. ще оздравеем. А "оздравеем" за мен означава НЕ пак да оцелеем, с това криво-ляво се справяме вече толкова години, а да ОЖИВЕЕМ!

П. П.
Аз чета блогърите, отразили и отразяващи събитията в Бг от и след 14.01.09. Например, виж тук. Чета ги, помня и се опитвам правилно да мисля. А правилно да мисля за мен означава: ИМА ИЗБОР И АЗ ЩЕ ГЛАСУВАМ! А ти?

П. П. 1

Още информация:
1/ 
14.01.2009 - Национален протест – видео
2/ Новини от протестите пред парламента – Де зората 
вкл. 
ИЗЯВЛЕНИЕ на Атанас Атанасов от името на ПГ на ДСБ за полицейския произвол по време на протеста на 14 януари - 21.01.09
Новини от протестите/14.01.09 пред парламента – Де зората (1)
3/Иво Божков: "Всички искахме тройната коалиция час по-скоро да си подаде оставката и енергията от това желание беше осезаема" в. "Седем"
4/ Екип на Dnes. bg: Новини от протестите пред парламента, вкл. и тук
5/ Полицията разпръсна с бой протеста пред НС – mediapool, вкл. и тук
6/ Михаил Миков и 14 Януари 2009 
 трънки и блогинки 
7/ Протестът на 14.01.2009 – хронология, снимки, видео, медии и блогове – Богомил "Бого" Шопов 
8/ Фотогалерия: Протестите пред парламента на 14 януари 2009 – "Дневник", вкл. и видео
9/ След протеста на 14 януари - "за" и "против"от блоговетеe-vestnik
10/ Червените павета, анализ от Георги Господинов – Дойче Веле 




 





 

 

 

 

 


 






Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vselenche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 410791
Постинги: 26
Коментари: 150
Гласове: 2497
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930