Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2007 01:48 - МОЖЕ БИ ТОВА Е БГ РЕКЛАМА?
Автор: vselenche Категория: Политика   
Прочетен: 3632 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 06.04.2015 17:23


     Става дума за постинга "За Ошо и за врачанските каки" с автор "zemaria" от избраните публикации на Blog.bg от 29.11.07 г. Питам се, господа от Blog.bg, защо включихте този постинг в избраните публикации на този ден? Заради пикантното заглавие ли? Или заради не еднозначното, и слава Богу, отношение по принцип към езотеризма? Или пък защото сега е време преди Коледа, време за пост, размисъл и смирение? Не зная, лично за себе си аз нямам отговор! 
     Във всеки случай, когато прочетох този постинг аз лично се втрещих. Втрещих се при това два пъти. И знаете ли защо два пъти, господа от Blog.bg? Защото извън самия постинг и "дълбокомислените" разсъждения в него още пред очите ми стои една фотография на "господин с петел" и аз не вярвам на очите си! Питах се, какво е това? Някаква своеобразна асоциация ли е с каубоя от Дивия запад? Едва ли, повечето люде, особено люде не говорещи български език, биха възприели тази визия, за жалост, като "тъмен балкански субект" яхнал петела!
     А инак, ако някой реши да прочете тези мои редове, бих го посъветвала да прочете не само цитирания от мен постинг, но и коментарите след него. Така ще има възможност да проследи как след приказките за "стрините, лелите и езотериката" се достига по своеобразен начин и до политиката. Типично по нашенски, български вариант, където явно трудно вирее търпимостта към чуждото мнение без значение какъв е предметът на разговора.
     И още нещо извън гореказаното. Бих искала да се върна към времето преди Коледа! Ако с публикувания от мен преди дни  постинг "Изворът на доброто..." (съдържа предимно и единствено някои мисли на Петър Дънов), някого съм засегнала, объркала, или огорчила, моля да бъда извинена! На мен лично ми беше потребно да напиша в блога си някои обичани и четени неведнъж от мен самата думички. Думи за Любовта, смирението... защото иде Рождество Христово! Вярно, Православието не приема канонично - записаното назад във времето от учениците на Беинса Дуно (Петър Дънов), но на мен лично ми се струва, че всеки, който с добрина и любов е изрекъл с думи прости полезни неща за своите съвременници и за людете след себе си - никому не може да навреди, а по-скоро би бил полезен.
     Желая на всеки, който прочете тези редове, от сърце хубаво посрещане на Рождество Христово!                




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. liliahristova - Хич не се засягай от петльовщините
01.12.2007 09:17
Има такава категория хора, които с висока производителност бълват излишни думи. Днес ще се хванат с теб, утре с мен... Ако ги отминаваш, ще се чувстваш по-добре.
цитирай
2. анонимен - Светла
01.12.2007 19:23
Таня, в коментар към моя блог, отговор на вашите коментари, развих една теза на дълго и широко. Тук ми хрумва да кажа нещо друго. Принципно, в България има огромна религиозна нетолерантност, най-вече по националистически причини. Да си православен се разбира като синоним на българин. Аз самата съм протестант и на моменти никак не ми е било лесно.

Изобщо, както казах напоследък на студентите си - в България може да мислиш, че няма дискриминация, ако си етнически българин, бял, православен християнин, хетеросексуален, физически здрав, без ментални или психически увреждания, по възможност мъж. Сега ми хрумва, че е желателно и да си кореняк софиянец, в противен случай може да те възприемат като "втора ръка човек".
цитирай
3. comfy - Таня,
01.12.2007 23:57
а на мен ми бе достатъчно да прочета 3-4 постинга на въпросния автор....

Усмихвай се! ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vselenche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 411098
Постинги: 26
Коментари: 150
Гласове: 2497
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930